poniedziałek, 2 września 2024

UFO nad Podkarpaciem - będzie nowy dodruk książki !

 

Jeszcze w tym roku Czytelnicy mojego bloga i nie tylko, będą mogli nabyć pierwszą moją książkę ,,UFO nad Podkarpaciem’’. Jak wiadomo książkę wydałem w 2015 roku niestety nakład nie był duży i szybko się rozszedł w ciągu dosłownie dwóch  miesięcy. Bardzo wielu Czytelników cały czas pyta mnie o tą pozycję, która często na portalach aukcyjnych osiągała ,,kosmiczne’’ ceny. 





    Postanowiłem ponownie ją wydać przez wydawnictwo Ridero. Książką będzie nosiła inny tytuł ,,Bliskie Spotkania z UFO nad Podkarpaciem’’, szata graficzna okładki również ulegnie zmianie. Jeśli chodzi o treść książki dodałem 13 nowych zdarzeń głównie dotyczących bliskich spotkań, które po 2015 roku napłynęły do mnie lub z zaprzyjaźnionego Radio Paranormalium. Generalanie  będą to najciekawsze i najbardziej wiarygodne zdarzenia, które ująłem w tej pracy począwszy od 1894 roku po czasy nam współczesne. Treść książki  została lekko zredagowana, kilka spraw zostało usuniętych, które nie dotyczyły bezpośrednio zdarzeń z terenu Podkarpacia. W książce znajdą się oczywiście zdjęcia  ( ponad 120) ilustrujące miejsca obserwacji, zdjęcia UFO, rysunki, itp. Fotografie będą czarno białe, ale Ridero również może wydrukować książkę w kolorze ale cena będzie znacznie wyższa dlatego ja osobiście zrezygnowałem z kolorowych wkładek ze względu na wysokie koszty druku, a sama książką będzie miała ponad 400 stron. W tym momencie czekam na skład książki w wydawnictwie Ridero więc chwilę to potrwa.

Książkę będzie można nabyć bezpośrednio u mnie w druku oraz jako  ebook. Będzie to niebywała okazja do zakupu ,,legendarnej,, książki ,,UFO nad Podkarpaciem,, w nowej zmienionej odsłonie. Już dziś serdecznie zapraszam Wszystkich do nabycia ponieważ będzie to ostatnia szansa na zakup bezpośrednio u mnie z dedykacją i autografem autorskim.

2 komentarze:

Napisz komentarz: