wtorek, 29 listopada 2011

UFO nad Kubaniem ?

21 listopada 2011 w Rosji na Kubaniu dokonano bardzo interesującej i spektakularnej obserwacji UFO świetlistych pulsujących obiektów. Do obserwacji doszło wieczorem a świadkowie całą obserwację zarejestrowali kamerą.

Zdarzenie to jest o tyle interesujące, że bezsprzecznie można tutaj wykluczyć np. przelot lampionów chińskich. Mam nadzieję, że rzetelny raport w tej sprawie przedstawi grupa badaczy z Kosmopoiska. Oglądając ten materiał miałem wrażenie że coś identycznego gdzieś już widziałem i faktycznie analogiczna obserwacja miała miejsce w Niemczech 24 sierpnia 1990 roku. Wykonano wówczas kilka filmów video tajemniczych formacji świateł które potem w profesjonalny sposób badała grupa badaczy z MUFON CES. Najciekawsze jest to, że w Greisfaldzie obok grupy obiektów ‘’przelatuje’’ po linii prostej jakiś inny obiekt identycznie jak podczas obserwacji na Kubaniu. Przypadek ?

Zdarzenia z Greisfwaldu możecie zobaczyć w poniższym link.


UFO nad Kubaniem 


4 komentarze:

  1. prymitywna mistyfikacja, nawet dziecko się na to nie nabierze, a tu się traktuje powaznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem rozwiń swoje ''kwieciste'' argumenty od A do Z bo to, że piszesz żi to ''mistyfikacja'' to żaden argument ja czy inni to samo mogą napisać a ja ze swojej strony nie piszę, że to od razu ''prawdziwe UFO'' bo jak widzę niezbyt dokładnie przeczytałeś czekam na raport Kosmopoiska o ile wiesz o kogo chodzi w tym temacie.

    Oczywiście mówię o filmie z Kubania aby była jasność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam fotke pierwsza mysl - chinski lampion, ALE po obejrzeniu wstawionych filmikow musze powiedziec, ze nie wiem co to jest! Lampion to na pewno nie jest. A to, ze to cos migocze nie jest rownowazne z migoczacym lampionem...
    Podobny uklad tych "kul" widzialam na innym filmiku na YT, tylko tam byly one biale nie migoczace, ale "startowaly" z ziemi i wzbijaly sie w formacje. Nie pamietam gdzie byl dokladnie robiony filmik, ale na pewno teren USA...

    Ja widzialam u siebie w kraju (mieszkam poza PL) taka jedna "kule" tez tak migotała i leciala bardzo szybko w kierunku przeciwnym do wiatru: pierwsza obserwacja = kilkunastu swiadkow, gdyz dzialo sie to na placu gdzie czekalismy na pokaz sztucznych ogni z okazji nowego roku, obserwacja druga = 3 swiadkow (w tym ja). Jesli Pan bedzie zainteresowany link do filmiku z obserwacji 1 podam na Pana email...Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ! Bardzo prosze na meila podesłać link chętnie zobaczę ;) W sprawie Kubania wysłałem zapytanie do badacza/naukowca z Kosmopoiska o dziwo nie widział do tej pory tego nagrania - czekam na jego informacje w tej sprawie. Czernobrow to bardzo interesująca osoba w tej branży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz: