środa, 3 sierpnia 2011

Dziwny znak na polu koło Radymna ?


Kilka dni temu mój Czytelnik bloga poinformował mnie o dziwnym znaku na polu jaki znajduje się nie daleko Radymna na Podkarpaciu.  Z opisu wyglądało że może chodzić o piktogram wykonany w trawie w pobliżu linii kolejowej Ostrowiecko.


To właśnie z pociągu mój Czytelnik zauważył intrygujący go znak. Wczoraj na moją prośbę udał się w miejsce ‘’znaku’‘ aby na własne oczy zobaczyć czym naprawdę jest. Niestety pobliskie pole i łąki były wyjątkowo mokre ostatnimi opadami deszczu przez co tylko z nasypu kolejowego udało się wykonać kilka zdjęć. Wszystko wskazuje że nie jest to żaden piktogram lecz najprawdopodobniej sprawa ostatnich opadów deszczu, które zebrały się w niższych partiach lub jakiś nieregularnych zagłębieniach. Czytelnik poinformował mnie że ‘’znak’’ widoczny jest od kilku lat ! Zastanawia mnie jedynie forma ‘’znaku’’ trzy koła i linia.  Uważam sprawę za wyjaśnioną i nie mającą związku z piktogramami. Serdecznie dziękuję Kamilowi za poświęcony czas, wykonane zdjęcia i chęć poznania prawdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz: