poniedziałek, 1 lipca 2013

Przerwa wakacyjna.

Na czas wakacji postanowiłem  zrobić sobie  ‘’przerwę od ufologii’’ dlatego nowe tematy na blogu pojawią się we wrześniu. Oczywiście zawsze można zgłaszać i przesyłać swoje obserwacje na mojego meila, w razie pojawienia się czegoś nadzwyczaj interesującego nie omieszkam się poinformować Czytelników. Na ten czas zapraszam do lektury dostępnych na blogu tekstów i do zobaczenia po wakacjach we wrześniu. Wszystkim życzę udanych i bezpiecznych wakacji.

9 komentarzy:

  1. szkoda :(
    zawsze fajnie coś poczytać nowego
    pozdrawiam i życzę miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  2. To tylko dwa miesiące, za ten czas może wydarzy się coś interesującego ? Pozdrawiam i również życzę udanych i słonecznych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Arku! Kolejny świetny rok za "nami". Dziękuję za wszystkie wpisy i życzę kolejnych sukcesów po wakacjach! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę Was poinformować że dziś o 13:53 w okolicy ZM miałem okazję obserwować metaliczny z wyglądu obiekt fotki dałem na facebooka na moim profilu. Poruszał się wolno na wysokości kilku tysięcy metrów obserwowałem go przez loretkę fotki wyszły słabo ale są ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe co to było ? ;) udanych wakacji Arek ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam od 22 sierpnia do 7 września urlop, więc trochę później niż Ty. Miłego odpoczynku i podładowania baterii od Marcina K.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oki dzięki i wzajemnie na razie w ufologii nic się nie dzieje ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://strefatajemnic.onet.pl/ufo/glinik-wies-gdzie-dzieja-sie-dziwne-rzeczy,1,5566065,artykul.html

    Na 1 stronie Onetu - Glinik wieś, gdzie dzieją się dziwne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz: