poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Słocina: Paranormalna saga

Po raz kolejny miałem przyjemność gościć na kanale UFO historie prowadzonym przez Piotra Cielebiasia. Tym razem tematem audycji była Słocina, w której przez dwa lata dokumentowałem paranormalne spotkania z UFO przez dwie kobiety, które mieszkały w tym miejscu.  Zdarzenia w Słocinie nie były łatwe siła, która przejawiała tam swoją aktywność była niezwykła, ale o tym zapraszam do niniejszej audycji. 


Link do audycji.

https://www.youtube.com/watch?v=61OOxgY_siM







2 komentarze:

  1. Panie Arku, będą jakieś nowe tematy na blogu bo ostatnio cisza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najnowszy o Słocinie opublikowałem z moją rozmową kilka dni temu, niestety mam coraz mniej czasu na bloga i na razie raczej nic nowego nie będzie tym bardziej, że nie posiadam żadnych konkretnych wartych uwagi obserwacji UFO. Oczywiście odsyłam do moich trzech książek, tam zawarłem wszystkie ciekawe zdarzenia i przemyślenia. Pozdrawiam ;)

      Usuń

Napisz komentarz: