poniedziałek, 19 września 2011

Czyżby kolejne ‘’CE-3’’ do jakiego doszło w Nockowej/Będzienicy ?

Zdarzenia jakie rozegrały się latem 1987 roku w Nockowej/Będzienicy na Podkarpaciu są myślę znane osobom interesującym się tematyką UFO i Bliskich Spotkań. Po 8 latach po udokumentowaniu niezwykłych zdarzeń  udałem się ponownie do Nockowej aby zasięgnąć informacji mając nadzieję, że może coś ’’nowego’’ wydarzyło się w tych okolicach.


Jak zawsze  gospodarze bardzo miło mnie przyjęli choć tego dnia nie było w domu Pana Kazimierza. Od słowa do słowa i tak dowiedziałem się o kolejnej dziwnej obserwacji ‘’istot’’ jaka rzekomo miała miejsce około 1990 roku przez osobę, która zamieszkuje w Nockowej. Informację miałem z drugiej ręki zatem niezbyt wiarygodne dlatego postanowiłem ‘’zapukać’‘ do samego źródła, ale innego dnia ponieważ w tym świadek był nie dostępny.
Ponownie wybrałem się z Ropczyc do Nockowej  5 września 2011 roku.  Tym razem wspomniany świadek był obecny w domu  z którym odbyłem rozmowę. Niestety okazało się, że ów osoba nie potwierdziła tego, że rzekomo napotkała w lesie dziwne postacie -stanowczo zaprzeczyła,  a relacje Państwa S. potraktowała bardzo negatywnie wręcz ironicznie, choć w roku 1987 słyszał osobiście ze strony świadków ich opowieść jego zdaniem zmyśloną. No cóż gdy, się nie ma żadnej wiedzy na temat zjawiska UFO taki może być tego efekt. Niemniej mam nieodparte przekonanie, że osoba ta nie mówiła mi prawdy ponieważ nastąpiło pewne zawahanie i konsternacja z jej strony co nie pierwszy raz widziałem w ciągu 15 lat rozmów ze świadkami.  Być może z powodu bardzo odpowiedzialnego stanowiska na państwowej posadzie  stwierdziła, że nie warto mówić  w obawie o drwiny stracenie autorytetu ?
Musiałem zrezygnować z dalszej wymiany nic nie wnoszących uwag tego Pana, który z ironią odnosił się do samych świadków oraz zdarzenia  1987 roku.

Ponownie udałem się do Państwa Zofii i Kazimierza w celu zasięgnięcia informacji. Pani Zofia nie była zdziwiona niechęcią tego Pana, a jego opowieść słyszała z ust jego ojca, który opowiedział zdarzenie swojego syna. Wg. niego gdy Pan X szedł wieczorem  o zmroku do domu koleżanki jako młody chłopiec/kawaler  w okolicy lasów w Będzienicy natknął się na jakieś postacie ‘’w skafandrach poruszające się w powietrzu jakby pływały’’ świadek czym prędzej uciekł do domu mocno przerażony tym co zauważył. 

Niestety być może relacja jest prawdziwa gdyby tak był istotnie dowodziłoby tego, że w 1987 oraz w 1990 w bliskiej okolicy doszło do CE-3 i obserwacji istot w lesie ?  Na dzień dzisiejszy nie mogę potwierdzić prawdziwości tej historii ponieważ główny świadek nie przyznał się do tego.

Będąc w Nockowej po raz czwarty u Państwa S. postanowiłem powrócić do zdarzenia z lata 1987 jakiego byli świadkami. Pan Kazimierz już w podeszłym wieku  70 lat po raz kolejny opowiedział mi historię ,którą przeżył a która jak widzę utkwiła nie tylko jemu głęboko w pamięci. Najciekawsze jest to, że Pan Kazimierz używał identycznych zwrotów i słów na opisanie zdarzenia jak opowiedział podczas  mojej wizyty w 2003 roku dowodzi tego, że nie kłamie, nie zmyśla jedynie co można mieć zastrzeżenia do podawanych przez niego ‘’wymiarów obiektów oraz odległości’’ co zostało rzetelnie w 2003 roku ustalone podczas dwóch rejestracji w terenie.  Niestety materiał z 2003 roku mam na VHS i muszę go przerobić na DVD aby Czytelnik mógł zapoznać się z tą niezwykłą relacją.

Relacje Pana  Kazimierza można obejrzeć poniżej.



Natomiast cały opis zdarzenia  z 1987 roku można przeczytać w tym linku

Najciekawsze było to jak wspomniałem Panu Kazimierzowi, iż jego dwie córki inaczej obserwowały ‘’ekran’’ a on inaczej w tym ilość postaci. Na filmie widać jego zdziwienie, ale przecież dla osób badających UFO nie jest to nowość gdzie  dominujący wpływ na świadomość a nawet ‘’rzutowane obrazy’’ ma UFO. Nadal pozostanie tajemnicą dlaczego oprócz innego świadka/kierowcy jadącego nad ranem autobusem nikt inny nie zauważył ogromnej jasności nad polami, kul, oraz ekranu z istotami ?  Wato dodać do tego fakt, iż w okolicy gdzie tkwił ‘’ekran’’ z istotami’’ i z kierunku z którego się przemieszczał, w 2004 rok odkryto dwa kręgi zbożowe połączone korytarzem . Czyżby zbieg okoliczności , że akurat w tym miejscu a nie innym ? 

Poniżej kilka zdjęć jakie wykonałem podczas wizyty w miejscu zdarzeń z 1987 roku.

Za widoczną w dali kukurydzą doszło do CE-3
Widok z okolicy podwórka Państwa S nad ceglanym domem po lewej widoczny był ekran z istotami na wzniesieniu po prawej w 2004 roku odkryto piktogram w zbożu.

Z tego miejsca rodzina S zauważyła dwa ''świetle obiekty'' opadające w dół

Polna droga na Stawiskach 
Strzałka wskazuje kierunek jazdy motorem świadków

Widok w kierunku Nockowej  z rekonstrukcją świateł obserwowanych przez świadków

Widok na Nockową w kierunku wschodnim z odwzorowaniem obiektów jakie wówczas zaobserwowano

Świadek podczas składania relacji

Z tego miejsca w okolicy widocznego domu zauważono ekran z istotami

Ten sam dom w zbliżeniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz: