sobota, 2 grudnia 2023

W przygotowaniu dodruk Wysokiej Dziwności

  • Pierwszy duży nakład najnowszej książki ,,Wysoka dziwność,, jest już na wyczerpaniu pozostało dosłownie kilka egzemplarzy, które jeszcze można nabyć bezpośrednio u mnie m.in z autografem i dedykacją. Nowy dodruk książki jest już realizowany i najprawdopodobniej będzie dostępny za ponad tydzień. Zainteresowane osoby i te niezdecydowane zapraszam do zakupu książki ponieważ będzie to ostatnia szansa w starej cenie. Zapraszam też do zakupu znacznie tańszej wersji książki w postaci ebook, która cały czas jest dostępna w wydawnictwie Ridero link do zakupu poniżej. Wszystkim Czytelnikom, którzy zakupili moją książkę serdecznie dziękuję za zainteresowanie i pozytywne opinie.


https://ridero.eu/pl/books/wysoka_dziwnosc/

Cena książki w wydawnictwie to 66,77 zł, E-book 24,99 zł 

Konto na które należy dokonać przelewu - proszę  o potwierdzenie na e-maila przelewu ( arekmiazga@gmail.com) oraz podanie adresu w celu wysyłki książki. Koszt przesyłki jednego egzemplarza  to 15 zł paczka prioryte
t Poczta Polska na terenie Polski. Czas realizacji wysyłki do 3-4 dni, proszę o wyrozumiałość.

NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM jedynie przelewy preferuję.



Arkadiusz Miazga

Bank Pekao 39-100 Ropczyce

72 1240 4807 1111 0011 1445 4242   

8 komentarzy:

  1. Zadziwia mnie panskie podejscie... Od tygodni czekam na mozliwosc wysylki ksiazki do UK. Odpowiedzial pan mailem, ze powiadomi mnie o kosztach. Nic takiego jednak nie mialo miejsca... To jest dodatkowo rozczarowujace bo zakupujac piersza pozycje nie mial pan z tym problemu... Dodatkowo zaplacilem dwukrotnie za pierwsza tylko zeby wesprzec te projekty. Najwyrazniej ego samopublikajacych autorow szybuje wysoko i dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Pana mam tyle meili i zapytań, że może gdzieś Pana meil mi umknął, wystarczyło się przypomnieć czy to takie trudne koszty około 40 zł. Teraz Pan pisze z taki tonem, że nawet tego nie będę komentował bo jest to żałosne.

      Usuń
    2. Aj nieładnie tak wypominać to bardzo źle świadczy o Panu i Pańskim ego. Pan Arkadiusz zapewne ma wiele pracy z książkami, może wystarczyło się przypomnieć i nie robić histerii. Do mnie książka doszła z dedykacją za co niezmiernie dziękuję.

      Usuń
    3. Dziękuję książki zawsze wysyłam jak najszybciej choć różnie dochodzą z tego co piszą Czytelnicy. A co do powyższego Pana no cóż widocznie miał zły dzień pozdrawia serdecznie ;)

      Usuń
    4. zły dzień = bez piwka

      Usuń
    5. Teraz zimno dobra rozgrzewająca naleweczka pozdrawiam

      Usuń
  2. Chciał bym kupić książkę "Wysoka Dziwność" i " Magiczna rzeczywistości". "Ufo nad Podkarpaciem" już mam. Wysyłka do Anglii chyba nie była by problemem, oczywiście pokrywam koszty. Pytanie ile przesłać aby było ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczna Rzeczywistość jest jedynie dostępna w wyd. Ridero ale za granicę tez wysyłają, Wysoka Dziwność tak wyślę jeśli tylko otrzymam paczkę z drukarni z książkami a juz mają opóźnienie. Koszt to około 40 zł. Proszę o zakup w momencie kiedy będe miał książki będzie o tym info na blogu pozdrawiam ;)

      Usuń

Napisz komentarz: