czwartek, 28 lutego 2013

Dziwny obiekt nad Limanową ?

W dniu 14 lutego 2013 roku dwóch mieszkańców Limanowej w woj. Małopolskim zauważyło przelot dziwnego świetlistego obiektu. Według zeznań świadków do obserwacji doszło około godziny 20:30.







 Z kierunku wschodniego na zachodni przemieszczała się bardzo powoli prostoliniowym ruchem świetlista kula, która miała barwę pomarańczowo/czerwoną świadek porównał ją do ‘’świecy’’.  Obiekt wytwarzał jedynie w  górnej części poświatę, być może lekkie zamglenie spowodowało ten efekt ?  Obiekt po pewnym czasie zaczął nagle przyśpieszać z dużą prędkością zmniejszając swoją wielkość, którą w początkowej fazie obserwacji świadek porównał do piłki z dalszej odległości. Całe zdarzenie trwało około 15/20 sekund. Świadkowie byli tą obserwacja bardzo poruszeni ponieważ nie przypominało to samolotu lub typowych lampionów. Warto dodać, że Limanowa leży kilkanaście km od Mszany Dolnej w której doszło 25 grudnia do CE-2 z podobnym obiektem. 

Należy dodać że w tym samym prawie czasie nad Jasłem również zauważono przelot kilku czerwonych ''kul'', które poruszały się w stronę Limanowej. Prawdopodobnie były to meteoryty. Niestety przekazałem tą informację do sprawdzenia badaczom skupionych w Pracownia Komet i Meteorów http://www.pkim.org/  niestety do dziś dnia nie otrzymałem żadnej z ich strony informacji co mnie bardzo rozczarowało bo myślałem, że interesuje ich takie zdarzenia  ? Dodam, że wcześniej w 2012 roku na inne moje zapytanie, również była głucha cisza.  Widać  PKiM to martwa struktura jak meteoryty.


Świadkowie podobnych zdarzeń z całego kraju proszeni są o kontakt na adres arekmiazga@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz: