piątek, 8 lutego 2013

Obserwacje UFO w okolicach portu lotniczego Jasionka.

Od jakiegoś czasu otrzymuję informację od różnych osób o obserwacjach UFO/NOL w okolicy portu lotniczego w Jasionce tak było w 2011 oraz 2012 roku gdzie we wrześniu doszło do zdarzenia typu CE-1 wówczas został zauważony owalny metaliczny obiekt który zawisł nisko nad ziemią w bliskiej odległości od świadka. Miesiąc później doszło do kolejnej obserwacji w tym samym rejonie, bardzo podobnego obiektu.





Poniższy opis otrzymałem od świadka, który pragnie zachować swoją anonimowość, obiekt porównał do mojego zdjęcia jakie wykonałem w rejonie Magnezytów.

W zeszłym roku w październiku w Głogowie MŁP. (tj. w 2012 r.), będąc w pracy (pracuję na polu) dokonałem po raz pierwszy w życiu obserwacji NOL w okolicach Jasionki pod Rzeszowem. Było to głęboko po południu (tj koło godziny 18.00). Obiekt był prawie identyczny jak na tym pierwszym zdjęciu. Kształt miał jakby okrągłego rondla (w środku można było dostrzec rząd żółtych otworów okiennych), emanował żółto-czerwonym światłem. Utrzymywał się na wysokości Rudnej Małej/Rogoźnicy jakieś 20-25 minut, po czym odleciał w nieznanym kierunku z oszałamiającą prędkością. Na oko mogę powiedzieć że było to jakieś 5-6 machów. Zdjęć niestety nie mam, bo nie zrobiłem z uwagi na brak jakiegokolwiek sprzętu fotograficznego. Obserwacji dokonałem w sposób przypadkowy. Z całą pewnością mogę potwierdzić że nie był to samolot czy helikopter. Ten obiekt miał dość spore rozmiary (o wiele większe niż samolot, helikopter czy nawet duży sterowiec). Jego odległość od miejsca w którym się znajdowałem wynosiła jakieś kilka kilometrów (do 6-8 km). Dodam że nie było to przewidzenie czy halucynacja. Nie biorę żadnych środków odurzających i nie piję alkoholu. Nie zażywam też żadnych leków. Nie choruję na żadną chorobę psychiczną. Fakt obserwacji zgłosiłem starszemu koledze, jego reakcje można było przewidziec, wysmiał mnie. Wole pozostać anonimowy. 

Mapa z zaznaczoną lokalizacją obserwacji

Wszyscy świadkowie podobnych zdarzeń z okolic Jasionki/Rzeszowa proszeni są o kontakt meilowy  arekmiazga@gamil.com
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz: