piątek, 2 czerwca 2017

Wydanie książki ''Magiczna Rzeczywistość'' - dołącz się i Ty.

Po książce ''UFO nad Podkarpaciem'', przyszła kolej, na napisanie książki, w nieco odmiennym klimacie, która porusza takie tematy jak dawny i ''żywy'' folklor, ukazujący magiczne istoty, które w dość analogiczny sposób, konotują z wieloma współczesnymi zdarzeniami i istotami z UFO. Książka porusza mało znane aspekty związane nie tylko z istotami z dawnego folkloru, ale także  nie ucieka od takich tematów jak okultyzm, czy demonologia. Książkę ukończyłem w maju 2017 roku. Niestety nie jestem w stanie w całości sfinansować jej wydania, dlatego pomyślałem o wsparciu finansowym poprzez projekt Crowdfunding na portalu www. polakpotrafi.pl. Gorąco zachęcając Was do wsparcia. 




Wszyscy, którzy są zainteresowani wydaniem  książki, a zechcieliby wesprzeć finansowo moją pracę odsyłam do poniższego linku w, którym dowiecie się wszystkiego na ten temat,  oraz o czym jest książka.  Wsparcie nie jest bezinteresowne, dla darczyńców czekają różne nagrody począwszy od moich książek, a skończywszy na  koszulkach, i innych niespodziankach. Bardzo proszę o Wasze wsparcie, tylko uzyskanie kwoty 100 % daje gwarancję wydania książki. 





W razie pytań proszę pisać na arekmiazga@gmail.com 







2 komentarze:

  1. Witam. Gdzie można kupić książkę "Ufo nad Podkarpaciem" ? Bo wszędzie pisze że wykupione :-) Dziękuję za info. HomoSapiens- Argonauta.pl i popotopie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zapytać w księgarni NŚ, na Allegro jeszcze znalazłem zapraszam http://allegro.pl/miazga-ufo-nad-podkarpaciem-i6899701369.html

      Usuń

Napisz komentarz: